lombard jak to dziala

Nie wiedzą, co ceni sprzedawców może zapewnić poza produktu lub usługi, a nie oczekiwać, aby usłyszeć wiele o tych wartościach. Po niezdecydowanych kupujących w końcu zdecydować, to zazwyczaj ze względu na umiejętności przedstawiciel handlowy jest w sprzedaży wartości w porównaniu z ceną.

„Jedną z najbardziej ekscytujących rzeczy na temat sprzedaży przekracza oczekiwania klientów”

Klienci otrzymują podekscytowani pytania zadać i pomysłów dyskutować, bo naprawdę różnią od tego, co swoje oferty konkurencji. Unikatowy pytania i czas spędzony w analizie potrzeb przekonać ich, a staniesz się świadkiem informacji nikt inny nie ma. To stawia Cię na wyraźną przewagę – ale tylko wtedy, gdy wykorzystanie informacji.

Niezdecydowanych nabywców muszą być kierowane do decyzji opartych na ogólnych korzyści dla nich i ich firmy. Jeśli nie potrafią odróżnić dramatyczną różnicę między swoimi ofiar i tych konkurentów, będą one skończyć zakupie na podstawie ceny.

Zaskocz tych nabywców z tego, jak będziemy pracować z nimi. Przekraczają ich oczekiwania, a może stały się one wyceniane nabywców swoich produktów lub usług.

Mark Landiak jest prezes Corporate Dynamics Incorporated, wiodący, szkolenia z siedzibą w Chicago oraz firmy konsultingowej specjalizującej się w pomaganiu operatorów bezprzewodowych, substancje wzorcowe, sprzedawcom i producentom zwiększyć sprzedaż, utrzymać klientów iz większym zyskiem zarządzać swoją działalność. CDI ma imponującą reputację w branży telekomunikacyjnej i szkoli nowych pracowników w branży, niż jakikolwiek inny bezprzewodowej firmy konsultingowej w Ameryce. CDI niedawno cykl konferencji przepływów pieniężnych w 20 miastach w Stanach Zjednoczonych mających na celu edukować właścicieli bezprzewodowa / menedżerów na temat trendów, technologii i strategii, które zwiększą sprzedaż i zyski.Mark jest częstym prelegentem na imprezach branżowych i współpracownikiem czasopism dotyczących sprzedaży, zarządzania i technologii bezprzewodowych.

– autor artykułu