jak oszukac lombard

Co klienci oczekują od was dzisiaj

Oczekiwania klientów

Niektórzy klienci oczekują dużo od sprzedawców, niektórzy oczekują bardzo mało, a niektórzy nie wiedzą, czego się spodziewać. Często klienci oczekują sprzedawców prostu być dostawcy produktów zamiast środków z rozwiązań wspólnych problemów biznesowych – rozwiązania, które mogą zaoszczędzić czas, można im pieniądze, zwiększyć produktywność i utrzymanie klientów.

Sprzedawcy, którzy rozwinęli umiejętności, aby otworzyć umysł klienta do nowego zestawu oczekiwań są często najbardziej skuteczne.

Klienci i perspektywy na ogół mieszczą się trzy kategorie kupujących:

jak oszukac lombard

1. Cena-Focused

2. Wartość Koncentruje

3. Niezdecydowany

Cena Koncentruje

Zazwyczaj cen zorientowanych nabywców posiadać tytuł zakupu agenta lub Office Manager. Oczekują oni, że aby uzyskać dobrą ofertę lub dużą zniżkę. W swej gorliwości, aby strzec kasy firmy, mogą one wychodzą na większe zyski, które cenią i doświadczenie może przynieść.

jak oszukac lombard

„Cena Będąc koncentruje = poszukiwaniu najlepszej oferty.”

To nie jest do końca ich wina, ponieważ wielu sprzedawców wychodzą własnej wartości, wiedzy i zasobów swojej firmy, koncentrując się wyłącznie na cenie. Uczestniczą w spotkaniach z klientami, wierząc, muszą one spełniać cenę konkursu lub stracić wiele. Pozwalają one kupującym „cena”, aby skierować swoje wysiłki w kierunku sprzedaży cenie.

W końcu, gdy więcej sprzedawców w tej grze, marże i prowizje są napędzane w dół.

Do przykładów tego procesu, należy porozmawiać z każdym, kto sprzedaje komputery, telefony komórkowe, systemy telefoniczne, usługi drukarskie, materiały biurowe, lub ubezpieczenia.

Decydenci wszystkich tytułów pracy mają do czynienia z innym dylematem. Gdy sprzedawców nie do odróżnienia ich produktów, usług, doświadczenie oraz dodatkową wartość z ich konkurentów, wszystko wydaje się być takie same (w niektórych przypadkach produkty są identyczne. – Oni po prostu sprzedawane przez różnych dystrybutorów) Wszystkie rzeczy są równe decyzja będzie zejść do ceny.

– autor artykułu