jak uruchomic lombard

Czas na sprzedaż rzeczowych aktywów

Większość ludzi po prostu zdała sobie sprawę z płynnych środków trwałych. Są barraged wstrząsami systemów finansowych oraz obciążenie pociągu papieru propagandy. Banki inwestycyjne, które sprzedają klientom detalicznym nie posiadają środków trwałych; po naciśnięciu przez ich klientów mogliby polecić papierowej formy własności towarów lub metali szlachetnych.

Świadomość posiadania złota i srebra kapie do naszego intelektu w drodze mediach i płatne reklamy, dostarczając trzy podstawowe wiadomości. Wiadomość jeden z większością wydawnictw domowych jest kupić złoto i srebro teraz. Jest elokwentnie wypowiedziane przez telewizyjnego lub radiowego komentatora lub dowolnej liczbie pół znanych aktorów. Niezbyt rozsądek podpowiada, aby zawsze sprawdzić, co brakuje. Dlaczego jest dostarczana wyłącznie przez mężczyzn rzeczników?

Drugi metale szlachetne przesłanie megafon zachęca osoby do stopienia i sprzedawać nadmiar złota biżuteria. Ten przekaz reklamowy jest wklejony na billboardach w lombardów i ukierunkowane na jeden widowni … kobiet. To dezorientuje konsumentów, ponieważ sub-theme grał w podświadomości potencjalny klient jest sprzedać teraz, ponieważ złoto jest po najwyższej cenie w historii.

Numer trzy, a łatwo najbardziej podprogowy komunikat, wypluwa z reklamy społeczności finansowej. Ich światopogląd jest w stanie bubble; likwidacji, zanim będzie za późno. Niezbyt często poczucie użyte do analizy tego komunikatu doprowadzi nas do przeglądu udokumentowanej tych ekspertów bańce „identyfikowania takich przedmiotów przed pęknięciem. W 2000 roku udało się zachęcić swoich czytelników i widzów sprzedać swoje akcje? Jakie wskazówki dano chronić przed załamaniem nieruchomości? W latach 2007 i 2008 była porada udzielona znaleźć ochronę przed burzą pochodnych? Jeśli ich rozmowa była poprawna tylko w jednym z trzech pytań, Twoja rodzina powinna za ich radą w sprawach związanych z inwestycjami szlachetnych metali.

– autor artykułu